Warning: Undefined property: stdClass::$content in /customers/e/6/2/tyringefotoklubb.se/httpd.www/wp-content/plugins/nextgen-gallery/src/Util/Router.php on line 595

• This event has passed.

Månadsmöte/Uppstartsmöte

14 september, 2021 - 18:30 - 21:00

Hej på er alla i Tyringe Fotoklubb!

Efter allt elände som coronan fört med sig, inte minst möjligheten att träffas i vår gemensamma verksamhet, ser det nu mera positivt ut än på länge. Restriktionerna för möten och samlingar har reducerats på ett sätt som verkar lovande och en ljusare framtid synes stå för dörren.
Styrelsen har nu beslutat efter i det närmaste 1,5 års nedstängning av verksamheten att vi nu återupptar våra månadsmöten och arbetskvällar varför jag hälsar er alla medlemmar välkomna på månadsmöte/uppstartsmöte tisdagen den 14.9.2021 i Möllestugan (Tyringe OK:s klubbstuga) i Tyringe kl.18:30.
Vi skall då diskutera höstens och den kommande vårens verksamheter, bl.a. KM:s  utformning framöver pga ett som vi sett bristande engagemang i denna, omfattningen av arbetskvällarna och  teman m.m.
Under våren 2022 har vi accepterat inbjudan att genomföra klubbens största utställning någonsin i Hässleholms Kulturhus i dess utställningslokal och det är då viktigt att vi vet vilka av medlemmarna som är intresserade att deltaga med sina bästa bilder och omfattningen härav samt diskutera regler i form av format m.m.m.m. för att göra utställningen så kvalitativt intressant som möjligt för allmänheten.
I övrigt ägnas kvällen åt social samverkan över smörgåstårta och kaffe.
Välkomna till vår återstart och njut av kvarstående sommar.
Ingmar

Date: