Sista arbetskvällen för säsongen. Ja ni läste rätt. Vi är redan framme i maj. Ett månadsmöte kvar och sedan är det uppehåll på träffarna i Möllestugan. Men det ordnas fortfarande utflykter och vi brukar ha en säsongsavslutning i juni så misströsta inte än. Håll utkik på hemsidan för att inte missa något.
På tisdag tar vi upp DaVinci Resolve igen. Vi inleder med en liten repetition samt lägger till att skapa en film, kanske med ingående stillbilder.
För att få ut mest av kvällen så medför: dator (med laddare), de filmsnuttar du skapade den 28 april och kanske några fler du skapat senare.
Välkomna!
/Patrik
