Filma med kameran

Nu är det dags att filma igen. På tisdag fortsätter Claes att visa oss möjligheterna med kameran som få av oss jobbat med tidigare. Men det blir kanske ändring på det nu? Program enligt nedan.

  • Vi tittar lite på våra möjligheter att filma med mobil och systemkamera.
  • Vi pratar om grundinställningar och sedan provar vi på att skapa några enkla filmsnuttar utomhus.
  • Ladda gärna hemma före kvällen ner gratisprogrammet Blackmagic Cloud till din mobil. Vi kommer att beröra detta program under kvällen.
  • För att få ut mest av kvällen så medför: kamera, stativ, mobil (ev. med Blackmagic Cloud).

Välkomna!

/Patrik